2010-03-11 21:30:00

Učenje samokontrole smanjuje problem sukoba u razredu

 Djeca koja su naučila vještinu samokontrole, kao što je promatranje i susprezanje ljutnje i drugih emocija, imaju dokazano manje problema sa disciplinom u školi. Istraživači sa Sveučilišta u Rochester Medical Centeru, dokazali su kako mentorstvo ovog tipa, ima značajne pozitivne posljedice na ponašanje u učionici.

 "Uzbudljivo je da odrasli mentori, koji nisu profesionalci na polju mentalnog zdravlja, uče djecu set vještina koji značajno osnažuju sposobnost djece da funkcioniraju pozitivno u svom razredu i ispunjavaju očekivanja škole", kazao je voditelj istraživanja i psihijatar Peter Wyman.

"Ovo istraživanje sugerira da sa odgovarajućim vodstvom od strane trenirane odrasle osobe, manja djeca mogu naučiti puno o svojim osjećajima kao i vještine kojima mogu učinkovito kontrolirati te emocije, a koje imaju direktan, pozitivan učinak za njihovo funkcioniranje u školi", dodao je Wyman.

 Cilj istraživanja je pokazati kako škola može učiniti mnogo kod djece koja pokazuju probleme u ponašanju i društvenim odnosima s vršnjacima. No, istraživanje je pokazalo još jednu nelogičnost koju treba dalje ispitati, a to je da su djevojčice kroz mentorski program poboljšale svoje odnose s vršnjacima, dok se kod dječaka to nije dogodilo.

 

 (dnsindia.com i  www.klinfo.hr )


Osnovna škola Stjepana Ivičevića Makarska